Rada Rodziców rok szkolny 2017/2018
- Szczegóły
- Kategoria: Strefa Rodzica
- Utworzono: wtorek, 02, październik 2018 20:44
- Opublikowano: wtorek, 02, październik 2018 20:44
- Super User
- Odsłony: 2016
SKŁAD RADY RODZICÓW - rok szkolny 2017/2018
Przewodniczący - Stanisław Mazur
Z-ca Przewodniczącego - Justyna Kędra-Łukasiewicz
Skarbnik – Bożena Duda
Sekretarz – Lucyna Oleszko
KOMISJA REWIZYJNA
Bożena Powrózek
Justyna Boś
Bożena Kania
Konsultacje Nauczycieli
- Szczegóły
- Kategoria: Strefa Rodzica
- Utworzono: sobota, 16, listopad 2013 14:28
- Opublikowano: sobota, 16, listopad 2013 14:28
- Super User
- Odsłony: 14679
WYKAZ ZAJĘĆ DODATKOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
JĘZYK ANGIELSKI
Imię i nazwisko nauczyciela |
Nazwa zajęć |
Termin realizacji |
Beneficjent |
Agnieszka Fac |
Konsultacje przedmiotowe |
wtorek 13:20 – 14:10 |
1e, 1Bp, 1Ep, 3c |
Maria Karczmarska |
Zajęcia dodatkowe dla maturzystów |
wtorek 8:00 – 8:45 |
3a |
Zajęcia dodatkowe |
piątek 11:45 – 12:30 |
1c |
|
Konsultacje przedmiotowe |
poniedziałek 7:10 – 7:55 |
1e, 2a, 2b, |
|
Małgorzata Michalczyk |
Zajęcia dodatkowe dla maturzystów |
wtorek 13:20 – 14:00 |
3a |
Konsultacje przedmiotowe |
środa 14:10 – 14:55 |
1Bp, 1Cp, 1Dp, 1Ep |
|
piątek 14:10 – 14:30 |
|||
Bożena Nita |
Konsultacje przedmiotowe |
poniedziałek 8:00 – 8:45 |
1a gr.I, 1Dp gr.I, 3e |
Agnieszka Wołoszyn |
Konsultacje przedmiotowe |
czwartek 14:10 – 15:00 |
1Cp, 1Dp, 2c, 3d |
Magdalena Wójtowicz |
Konsultacje przedmiotowe |
piątek 11:45 – 12:30 |
1Ap gr.I |
JĘZYK NIEMIECKI
Imię i nazwisko nauczyciela |
Nazwa zajęć |
Termin realizacji |
Beneficjent |
Luiza Jonak |
Zajęcia dodatkowe dla maturzystów |
czwartek 15:00 – 15:45 |
3a, 3b |
JĘZYK ROSYJSKI
Imię i nazwisko nauczyciela |
Nazwa zajęć |
Termin realizacji |
Beneficjent |
Bożena Janus |
Konsultacje przedmiotowe |
poniedziałek 15:05 – 15:50 |
wszystkie klasy |
GEOGRAFIA
Imię i nazwisko nauczyciela |
Nazwa zajęć |
Termin realizacji |
Beneficjent |
Barbara Wieleba |
Konsultacje przedmiotowe |
termin do ustalenia |
3c |
MATEMATYKA
Imię i nazwisko nauczyciela |
Nazwa zajęć |
Termin realizacji |
Beneficjent |
Urszula Boryńska |
Zajęcia dodatkowe dla maturzystów |
wtorek 7:10 – 7:55 |
3d |
Jacek Golec |
Zajęcia dodatkowe dla maturzystów |
piątek 7:10 – 7:55 |
3b, 3c |
Konsultacje przedmiotowe |
piątek 9:50 – 10:35 |
1Ap, 1Cp, 1Dp, 2a, 3b, 3c |
|
Wiesława Siczek |
Konsultacje przedmiotowe |
poniedziałek 11:45 – 12:30 |
1Bp |
czwartek 9:50 – 10:35 |
3e |
||
Jarosław Widomski |
Konsultacje przedmiotowe |
czwartek 9:50 – 10:35 |
1d, 2c, 2d, 3a |
CHEMIA
Imię i nazwisko nauczyciela |
Nazwa zajęć |
Termin realizacji |
Beneficjent |
Piotr Jakubiec |
Kółko chemiczne |
piątek 13:30 – 15:00 |
wszystkie klasy |
Elżbieta Krasowska |
Konsultacje przedmiotowe |
wtorek 7:10 – 7:55 |
1b, 1c, 1d, 1e, 1Bp, 1Cp, 1Ep, 2d |
FIZYKA
Imię i nazwisko nauczyciela |
Nazwa zajęć |
Termin realizacji |
Beneficjent |
Waldemar Janus |
Konsultacje przedmiotowe |
wtorek 14:30 – 15:15 |
wszystkie klasy |
RELIGIA
Imię i nazwisko nauczyciela |
Nazwa zajęć |
Termin realizacji |
Beneficjent |
Agnieszka Jaroszkiewicz |
Klub aktywnego chrześcijanina |
sobota 10:00 – 12:00 |
1a, 1e, 2a, 3b |
Zajęcia gitarowe |
czwartek 15:00 – 16:00 |
3d |
|
Elżbieta Tylus |
Zajęcia przygotowujące do Olimpiady Teologii Katolickiej |
środa 12:35 – 13:20 |
1a, 1c, 2b, 2c, 2d |
Przedstawiamy ofertę zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w naszej szkole w roku szkolnym 2017/18.
Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa.
LP. |
FORMA ZAJĘĆ |
NAZWISKO I IMIĘ NAUCZYCIELA |
|
|
Bańka Józef |
|
konsultacje przedmaturalne (dla osób z trudnościami) |
Czaja Joanna |
|
Szkolny Klub Wolontariatu PaT |
Czapla Bożena |
|
konsultacje przedmaturalne |
Fac Agnieszka |
|
konsultacje z uczniami w bibliotece |
Gierczak Agnieszka |
|
|
Głaz Alicja |
|
|
Góra Beata |
|
|
s. Grzyśnik Mariola |
|
zajęcia sportowe i rekreacyjne |
Hulak Beata |
|
|
Hys-Mazur Marzena |
|
konsultacje z języka polskiego |
Jakubiec Marzena |
|
chemiczne kółko olimpijskie |
Jakubiec Piotr |
|
zajęcia sportowe i rekreacyjne |
Janacz Andrzej |
|
konsultacje z języka rosyjskiego |
Janus Bożena |
|
konsultacje z fizyki |
Janus Waldemar |
|
|
Karczmarska Maria |
|
przygotowanie uczniów do zawodów sportowych, zajęcia na siłowni |
Kaproń Robert |
|
konsultacje przedmaturalne z chemii |
Krasowska Elżbieta |
|
przygotowanie do olimpiady historycznej |
Krzosek Maria |
|
konsultacje przedmaturalne z matematyki |
Krzysztoń-Żytko Małgorzata |
|
|
Mazur Grzegorz |
|
|
Michalczyk Małgorzata |
|
kółko strzeleckie |
Nafalski Cezary |
|
konsultacje przedmiotowe z języka angielskiego, praca z arkuszem |
Nita Bożena |
|
|
Rachwalska - Kata Dorota |
|
|
Siczek Wiesława |
|
zajęcia sportowe i rekreacyjne |
Skiba Grażyna |
|
|
Skrzypa Izabela |
|
konsultacje z matematyki |
Sowa Zygmunt |
|
|
Stafiej Jolanta |
|
konsultacje przedmaturalne z fizyki |
Surtel Violetta |
|
przygotowanie do konkursów i olimpiady misyjnej |
Tylus Elżbieta |
|
Szkolny Klub Wolontariatu |
Wąsek Izabela |
|
|
Widomski Jarosław |
|
|
Wiechnik Dariusz |
|
koło geograficzne |
Wieleba Barbara |
|
konsultacje z języka angielskiego |
Wołoszyn Agnieszka |
|
przygotowanie do konkursów i olimpiad z języka angielskiego |
Wójtowicz Magdalena |
Zajęcia dodatkowe w roku szkolnym 2016/2017
lp |
Nazwisko i imię |
Forma realizacji |
dzień tygodnia |
1 |
Bańka Józef |
kolo olimpijskie konsultacje maturalne |
Piątek 7.00 13.20-14.10 |
2 |
Czaja Joanna |
konsultacje przedmaturalne spotkania wychowawczo doradcze |
poniedziałek 9.40 piątek 13.20 |
3 |
Czapla Bożena |
doradztwo zawodowe, indywidualne |
po konsultacji z uczniem |
4 |
Dąbek Wojciech |
SKS Piłka nożna boisko gimnazjum zajęcia na siłowni szkolnej |
wtorek 15.30-17.00 |
5 |
Fac Agnieszka |
konsultacje przedmaturalne |
poniedziałek 8.00-8.45 |
6 |
Gąbka Alicja |
konsultacje przedmiotowe |
czwartek 10.55-11.40 |
7 |
Gierczak Agnieszka |
zajęcia w bibliotece szkolnej |
czwartek 14.00-15.00 |
8 |
Głaz Alicja |
zajęcia dla maturzystów kl. III c, III e, III g |
środa 13.20-14.10 |
9 |
Góra Beata |
zajęcia indywidualne zajęcia dodatkowe z kl. III |
poniedziałek 13.25-14.10 raz w miesiącu 2 godz. |
10 |
Grzyśnik Mariola |
zajęcia artystyczne + przygotowanie do konkursów i olimpiad |
Sroda 14.10 -15.00 |
11 |
Hulak Beata |
SKS |
poniedziałek 15.00-15.45 |
12 |
Hys-Mazur Marzena |
konsultacje |
Poniedziałek 12.35 |
13 |
Jakubiec Marzena |
zajęcia dla maturzystów |
poniedziałek 13.25-14.10 |
14 |
Jakubiec Piotr |
kółko chemiczne |
poniedziałek 13.30-15.00 |
15 |
Janacz Andrzej |
siłownia szkolna |
piątek 8.00-8.45 |
16 |
Janus Bożena |
konsultacje przedmiotowe |
wtorek 14.15 – 15.00 |
17 |
Janus Waldemar |
konsultacje przedmiotowe |
czwartek 8.55-9.40
|
18
|
Jonak Luiza |
konsultacje przedmaturalne ucz. kl. IIe |
Czwartek 12.35-13.20 |
19
|
Karczmarska Maria |
zajęcia jęz. angielskiego dla kl. I E / dla uczniów zdolnych |
środa 10.55 – 11.40 |
20 |
Kaproń Robert |
siłownia |
piątek 11.45 – 12.30 |
21 |
Krasowska Elżbieta |
zajęcia dodatkowe dla maturzystów |
piątek 13.30 |
22 |
Krzosek Maria |
Przygotowanie do matury kl. III c |
poniedziałek 13.15 - 14 |
23 |
Krzysztoń-Żytko Małgorzata |
Zajęcia dodatkowe |
poniedziałek 12.35 – 13.20 czwartek 14.10 – 15.00 |
24 |
Mazur Grzegorz |
zajęcia dodatkowe kl.I d, I e |
środa 8.55-9.40 |
25 |
Michalczyk Małgorzata |
Zajęcia dodatkowe dla ucznia zdolnego, konsultacje |
środa 14.10-14.50 czwartek 10.40 – 11.25 |
26 |
Nafalski Cezary |
strzelnica |
wtorek 13.30-14.30 |
27 |
Nita Bożena |
konsultacje dla pozostałych klas oraz indywidualnie umówione spotkania |
środa 7.10-7.55 |
28 |
Orzeł Włodzimierz |
konsultacje |
środa 15.00-15.45 |
29 |
Rachwalska - Kata Dorota |
Konsultacje, zajęcia dla kl. III e |
poniedziałek 08.00 – 08.45 |
30 |
Skiba Grażyna |
SKS |
poniedziałek 15.00-15.45 |
31 |
Skrzypa Izabela |
konsultacje |
środa 13.30-14.15 |
32 |
Sowa Zygmunt |
konsultacje |
środa 14.15-15.00 |
33 |
Surtel Violetta |
zajęcia dodatkowe konsultacje |
piątek 13.25-14.10 |
34 |
Szyszkowska Wiesława |
koło matematyczne kl.II zajęcia dodatkowe dla maturzystów |
środa 7.10 piątek 13.25-15.00 |
35 |
Szyszkowska-Butryn Anna |
zajęcia przygotowujące do matury kl.III e |
poniedziałek 8.00 |
36 |
Tylus Elżbieta |
konsultacje |
poniedziałek 12.35 – 13.20 |
37 |
Wąsek Izabela |
zajęcia z wolontariatem i sekcją plastyczną w bibliotece |
środa 13.00-14.00 |
38 |
Widomski Jarosław |
koło matematyczne kl I |
czwartek 13.25 – 15.00 |
39 |
Wiechnik Dariusz |
konsultacje z przedmiotu przygotowanie do matury i konkursów |
wtorek 14.15-15.00 |
40
|
Wieleba Barbara |
konsultacje maturalne konsultacje |
poniedziałek 13.20-14.10 piątek 8.00 - 8.45 |
41
|
Wieleba Józef |
przygotowanie do matury - historia |
poniedziałek 8.00-8.45 |
42 |
Wołoszyn Agnieszka |
konsultacje z przedmiotu |
piątek 13.20-14.10 |
43 |
Wójtowicz Magdalena |
konsultacje z przedmiotu matura ustna |
piątek 9.50-10.35 |
44 |
Stafiej Jolanta |
konsultacje dla kl. Ie zajęcia przedmatur. kl. 3a
rozwiązywanie zadań konkursowych |
wtorek 8.00 - 8.45 środa 13.25 – 14.10 (po wcześniejszym uzgodnieniu)
środa 8.00 – 8.45 |
Pedagogizacja
- Szczegóły
- Kategoria: Strefa Rodzica
- Utworzono: wtorek, 13, listopad 2012 17:37
- Opublikowano: wtorek, 13, listopad 2012 17:37
- Super User
- Odsłony: 8654
Godziny pracy pedagoga szkolnego w roku szkolnym 2016/2017
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
8.00-13.00
|
8.00-15.00 |
7.00-14.15 |
8.00-11.00 |
7.15-10.00 |
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży - prezentacja
PORADNIK NIE TYLKO DLA MATURZYSTÓW
Nasza pamięć lubi płatać nam figle. Ale zacznijmy od tego czym jest pamięć.
Pamięć jest to zdolność do rejestrowania, przechowywania i odtwarzania informacji.
Podczas nauki wydaje nam się, że "rejestracja informacji", czyli „wkuwanie”, przebiega całkiem nieźle. Uczymy się, uczymy się, uczymy się, ......, itd. Najczęściej zajmuje nam to zdecydowanie więcej czasu niż byśmy chcieli. Oczywiście do tego dochodzi proces odtwarzania informacji, który również odbiega często od naszych oczekiwań. Chcielibyśmy spędzać mniej czasu przy książkach, przed sprawdzianem, przy dokumentach.
Funkcje naszego mózgu są podzielone między dwie półkule. Lewa półkula naszego mózgu odpowiada za: język, analizę, logikę, cyfry, matematykę, kolejność, słowa.
Prawa półkula zawiaduje uczuciami, emocjami, syntezą, rytmem, muzyką, obrazami, wyobraźnią.
ĆWICZENIA DOBREJ PAMIĘCI.
Pamiętaj ćwiczenie pamięci to nic innego, jak powtarzanie w różnych formach: poprzez słuchanie, zapamiętywanie, czytanie, przeglądanie, pisanie.
Koncentracja uwagi :
Można ją uzyskać tylko dzięki ćwiczeniom, np. przedmiot nielubiany zapamiętujemy trudniej i dłużej – koncentrację uwagi ćwiczymy etapami. :
- na początku codziennie 15 minut,
- Po tygodniu 20 – 25 minut,
- Po 2 – 3 tygodniach koncentracja uwagi przychodzi łatwiej .
Zainteresowania:
Przedmiot, którym się interesujemy, odrabiamy znacznie szybciej i z mniejszym zmęczeniem. Dłużej pamiętamy poznane wiadomości .
Zrozumienie:
Dobre zrozumienie to powiedzenie czegoś własnymi słowami. To co jest dla nas zrozumiałe uczymy się dwa razy krócej
Zawsze w tym mogą ci pomóc: słowniki, internet, nauczyciele, rodzice, koledzy
TECHNIKI ZAPAMIĘTYWANIA .
Działanie:
Podkreślamy w książce najważniejsze rzeczy (szczególnie ważne dla wzrokowców).
Sporządzamy plan rozdziału ( będzie pomocny przy różnych powtórkach ).
Czas:
Doświadczenia wykazały, że lepiej pamiętamy materiał 2-3 dni po nauczeniu niż bezpośrednio po wyuczeniu (nie ucz się trudnych przedmiotów z dnia na dzień, gdyż towarzyszy ci stres oraz słabsza pamięć)
Powtarzanie:
Korzystnie na zapamiętywanie wpływa powtórzenie materiału ( 2-3 razy), szczególnie rano.
Jeżeli jesteś słuchowcem, ucz się i powtarzaj na głos.
Kolejność odrabiania lekcji :
zła – odrabiasz jedna po drugiej lekcje z tego samego bloku, np. język polski – historii zapamiętujesz gorzej
prawidłowa – odrabiaj jedna po drugiej lekcje kontrastujące z sobą np. historia – matematyka. Odrabiaj na przemian zadania pisemne, a potem ustne. Zawsze zaczynaj od najtrudniejszych, kończ na najłatwiejszych (ulubione przedmioty)
Przerwy:
Rób w czasie nauki przerwy krótsze (2-3 minutowe), w czasie nauki jednego przedmiotu. Dłuższe (10 minut ) przy przejściu od jednego do drugiego przedmiotu – lepiej zapamiętasz.
Przyjemny nastrój:
Mózg nasz posiada „mechanizm obronny” – czyli szybciej na ogół znikają z pamięci wspomnienia związane z przykrymi uczuciami
Jeżeli chcesz dłużej pamiętać to, czego się nauczyłeś, bądź w pogodnym nastroju.
POWODZENIA!
Agnieszka Jednac - pedagog szkolny
RODZICE W SZKOLE - EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA
03 marca 2016r. podczas kolejnego zebrania Rady Rodziców osoby przybyłe na spotkanie zostały poproszone o wyrażenie swoich opinii na tematy związane z funkcjonowaniem szkoły. Praca w grupach polegała na zidentyfikowaniu zaobserwowanych przez Rodziców zagrożeń czyhających na młodego człowieka w otaczającym go świecie. Nasi Partnerzy w wychowaniu mieli też możliwość zasugerowania tematyki, która Ich zdaniem, powinna być poruszana przez nauczycieli podczas rozmów z uczniami. Cieszyło nas bardzo duże zaangażowanie Rodziców podczas pracy nad określeniem mocnych i słabych stron szkoły, w której uczą sie Ich dzieci. Materiały pozyskane podczas spotkania posłużą do modyfikacji działań wychowawczych i profilaktycznych. Dziękujemy Państwu za owocną pracę!
BIBLIOTERAPIA pozwala zrozumieć co czujemy…
W ramach projektu „Bezpieczny i świadomy uczeń – odpowiedzialny pracownik” w bibliotece szkolnej odbyły się warsztaty z zakresu biblioterapii pt. „Jak radzić sobie z własnymi emocjami?
Emocje są zjawiskiem naturalnym. Wszyscy odczuwamy emocje. Emocje nie podlegają ocenie moralnej nie są ani dobre, ani złe po prostu są częścią naszej osobowości, naszej psychiki, są treścią naszego życia. Umiejętność rozpoznawania własnych emocji i wczuwanie się w nastroje innych osób jest to inteligencja emocjonalna. Obserwacja zachowań młodzieży wskazuje na potrzebę edukacji emocjonalnej. Jest to szansa na umniejszenie konfliktów, znajdujących wyraz w zachowaniu w rożnych sytuacjach.
Głównym celem zajęć było:
- Wzmacnianie poczucia pewności siebie oraz samoakceptacji.
- Rozwijanie umiejętności rozpoznawania, przeżywania i wyrażania własnych emocji.
- Rozwijanie umiejętności panowania nad własnymi emocjami.
- Rozwijane umiejętności komunikowania się i logicznego rozwiązywania problemów.
- Ćwiczenie rozpoznawania emocji u innych – kształtowanie postaw empatycznych.
- Pobudzenie do refleksji na temat wpływu uczuć na nasze życie.
- Kształtowanie postaw społecznych i utrwalanie norm etycznych.
- Zachęcanie do czytania książek jako sposobu radzenia sobie
w trudnych sytuacjach emocjonalnych . - Rozwój umiejętności tworzenia relacji.
Na zakończenie warsztatów uczestnicy spotkali się z dziećmi w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej „Promyk” i przeprowadzili wcześniej przygotowane zajęcia z elementami biblioterapii, pt. „Na szczęście już się znalazłeś”.
Izabela Wąsek
PROFILAKTYKI NIGDY DOŚĆ…
W dniu 18.12.2015r. odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Profilaktyka uzależnień - DOPALACZE przeprowadzone
przez Panią Krystynę Łukasik i Panią Dorotę Rzeźniczuk
z Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Janowie Lubelskim.
Panie przekazały informacje uczniom klas II na temat negatywnych następstw zażywania DOPALACZY i E-PAPIEROSÓW.
Pedagog szkolny Agnieszka Jednac
STOP DOPALACZOM!
W dniu 11.12.2015r. w naszej szkole odbyła się prelekcja dotycząca zagrożeń jakie niesie za sobą zażywanie dopalaczy przedstawiona przez Panie Krystynę Łukasik i Dorotę Rzeźniczuk z Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Janowie Lubelskim.
Uczniowie mogli dowiedzieć się, czym są dopalacze i jakie zmiany w życiu młodych ludzi niesie ze sobą zażywanie substancji psychoaktywnych. Panie przekonywały młodzież, że nowe narkotyki jak określane są dopalacze to substancje, których działanie na organizm człowieka nie zostało do końca poznane i niezwykle łatwo je przedawkować. Substancje psychoaktywne na każdego działają inaczej, producenci zapewniają, że oferowane przez nich produkty są pochodzenia naturalnego - to nieprawda. Zażywanie ich może spowodować tzw. „gateway effect”, czyli sięganie po coraz bardziej uzależniające substancje.
Na spotkaniu zaprezentowane były zdjęcia, które przedstawiały zewnętrzne skutki zażywania dopalaczy, które najbardziej przemówiły do wyobraźni słuchaczy. Panie zaapelowały również do młodzieży, aby nie była obojętna na to co się dzieje w ich otoczeniu i zawsze reagowała na zatrucia dopalaczami – wezwanie lekarza lub przewiezienie poszkodowanego do szpitala.
Przedstawione zostały również dane statystyczne dotyczące liczby zatruć dopalaczami na terenie powiatu janowskiego, jak się okazało na naszym terenie również takie przypadki miały miejsce.
Na koniec spotkania młodzież obejrzała film zrealizowany przez Głównego Inspektora Sanitarnego opowiadający historię młodych ludzi, którzy popadając w uzależnienie utracili swoją „wolność”.
Bardzo serdecznie dziękujemy Państwowemu Powiatowemu Inspektoratowi Sanitarnemu w Janowie Lubelskim za włączenie się w działania profilaktyczne mające na celu podniesienie świadomości zdrowotnej uczniów naszej szkoły w kwestiach związanych z zażywaniem środków odurzających i dopalaczy.
Pedagog szkolny A. Jednac
Warto wiedzieć, że HIV nie równa się AIDS
Pierwszy grudnia z inicjatywy ŚWIATOWEJ ORGANIZACJI ZDROWIA wybrany został Międzynarodowym Dniem Walki z AIDS. Trudno na ten dzień patrzeć z perspektywy święta, gdyż tematyka jest specyficzna. Na pewno wszyscy wspominamy wtedy osoby, które zmarły na tę trudną do leczenia chorobę, ale ważniejsze jest to aby pamiętać o przekazywaniu wiedzy na temat HIV i ten dzień ma nam o tym przypominać.
Na szczęście sytuacja się zmienia. W krajach rozwiniętych, gdzie dostępne jest leczenie antyretrowirusowe i możliwość szybkiej diagnozy, odnotowuje się mniej zgonów z powodu AIDS. Mocno do tego przyczynił się rozwój inżynierii genetycznej, ogromne nakłady finansowe oraz edukacja społeczna. Tę ostatnią najlepiej rozpocząć w młodym wieku. Młodzież wkraczając powoli w dorosłe życie może spotkać się z problemem wirusa HIV. Osoby młode ze względu na niedojrzałość komórek budujących ich narządy jest o wiele bardziej narażona na infekcje przenoszone drogą płciową (HIV, HPV, HBV i inne). Czasem nie jest wcale łatwo przekazać wiedzę młodym ludziom dotyczącą seksualności człowieka, tak aby nie poczuli oni, że ktoś wtrąca się w ich życie a wręcz szykuje „zamach” na prywatność. Dlatego stosowanie nakazów i zakazów nic w tej kwestii nie pomoże, a jest chyba najgorszym z możliwych sposobów nauczenia kogoś czegokolwiek. W przypadku chorób przenoszonych drogą płciową, a taką jest AIDS, istotne jest przekazanie rzetelnie konkretnej wiedzy w sposób zrozumiały i ciekawy.
W związku z tym w naszej szkole 8 grudnia przeprowadziłam prelekcję dla uczniów klas drugich, którzy tej wiedzy nie mogą zdobyć w liceum podczas zajęć biologii. Jej celem było nie tylko poinformowanie o drogach zakażenia HIV, etapach rozwoju AIDS w organizmie człowieka, ale również zwrócenie uwagi na zachowania, które automatycznie stawiają osobę w grupie podwyższonego ryzyka.
Bardzo ważne, według mnie, jest zwracanie uwagi na stosunek do osób seropozytywnych. Pomimo nowych osiągnięć w leczeniu, podejście społeczne niewiele się zmieniło. Nadal krąży wiele stereotypów dotyczących tej choroby, nadal spotyka się przypadki stygmatyzowania chorych i spychania ich na margines. Czasem myślę, że nawet gdyby nastąpiła rewolucja medyczna, a AIDS dałoby się wyleczyć tak łatwo jak przeziębienie, o którym po tygodniu zapominamy, reakcje na HIV w społeczeństwie ewoluowałyby bardzo powoli. Tym czasem brak wiedzy i uprzedzenia tylko pomagają rozprzestrzeniać się tej chorobie.
Prelekcja na temat wirusa HIV nie jest jednorazowym działaniem, będzie przeprowadzana w naszej szkole rokrocznie w klasach drugich, tak aby udało się dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców.
W przygotowaniu prelekcji bardzo wspierała mnie Pani Krystyna Łukasik z Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Janowie Lubelskim, dostarczając odpowiednie materiały (ulotki dla uczniów, informacje z zakresu danych epidemiologicznych dotyczących województwa lubelskiego). Za to wsparcie bardzo dziękuję.
Dziękuję serdecznie Dyrekcji Szkoły za umożliwienie mi przeprowadzenia tego działania.
Równie serdecznie chcę podziękować za pomoc w przygotowaniu gazetki tematycznej
i rozdawanie ulotek, uczennicom z klasy IIC oraz uczniom klasy IIG, którzy zajęli się obsługa techniczną.
Marzena Hys - Mazur
Jak sobie radzić ze stresem przedmaturalnym?
Stres przed maturą, jak i podczas samego egzaminu dojrzałości, jest zjawiskiem absolutnie naturalnym, jednak siła odczuwanego stresu zależy w dużej mierze od samych maturzystów, a dokładnie od tego jak oceniają swoje możliwości poradzenia sobie z sytuacją stresową. Przede wszystkim warto uświadomić młodym ludziom, że choć stres ogólnie cieszy się złą sławą i większość z nas chciałaby go unikać, to jednak jest on wszechobecnym elementem życia każdego człowieka.
Oto kilka rad, których możemy udzielić maturzystom, aby pomóc im zapanować nad stresem:
- po pierwsze staraj się nie myśleć o dobrym wyniku tylko o tym, jak ten dobry wynik osiągnąć
- dobrze zaplanuj wszelkie ostatnie powtórki – możesz to zrobić nawet na kartce papieru, zapisz kiedy (np. w poniedziałek), gdzie (np. w bibliotece), o jakiej porze (np. po południu) powtarzasz geometrie
- nie słuchaj innych maturzystów – oni mogą mówić, że są świetnie przygotowani i się nie boją – nawet jeśli faktycznie są przygotowani, to raczej boją się tak jak Ty
- powtarzając materiał staraj się korzystać z tak zwanych mnemotechnik, czyli sztuczek zapamiętywania, dla przykładu ucząc się budowy serca wyobraź sobie jak po nim podróżujesz, widzisz komory i przedsionki, aortę i tak dalej; ucząc się dat ważnych wydarzeń wyobraź sobie okoliczności zdarzenia, czy to była zima (pewnie padał śnieg), co poprzedziło dane zdarzenie i co było po nim
- znajdź czas na relaks – pójdź na spacer, albo do kina
- unikaj imprez – jeszcze zdążysz się pobawić – jeśli dobrze pójdzie Ci egzamin będziesz miał co świętować; musisz wiedzieć, że niektórzy stosują tak zwane strategie samoutrudniania – idą na imprezę dzień przed egzaminem, jeśli im nie pójdzie wówczas mają gotowe uzasadnienie porażki nie uderzające w poczucie własnej wartości („nie byłem w formie"), jeśli mimo wszystko dobrze im pójdzie wówczas wpadają w samozachwyt („jestem genialny") – pamiętaj jednak że drugi scenariusz jest dużo mniej prawdopodobny niż pierwszy!
- zadbaj o sen – gdy śpisz, to czego nauczyłeś się w ciągu dnia utrwala się, a nowa wiedza tworzy sieć połączeń z już istniejącą
- pamiętaj – nikt nie jest Omnibusem – każdemu może przydarzyć się wpadka czy gorszy dzień (inteligencja jest dość stabilną cechą, ale intelekt bywa zmienny!)
- i na koniec – stres może pomóc w działaniu ale tylko wtedy, gdy jesteś dobrze przygotowany (znasz materiał), a poziom stresu nie jest ekstremalnie duży (patrz powyższe punkty)
Jak zapanować nas stresem w trakcie matury?
Podstawa Programowa
- Szczegóły
- Kategoria: Strefa Rodzica
- Utworzono: wtorek, 13, listopad 2012 17:48
- Opublikowano: wtorek, 13, listopad 2012 17:48
- Super User
- Odsłony: 8659
SZKOLNY ZESTAW PROGRAMÓW NAUCZANIA DLA LO IM.BOHATERÓW PORYTOWEGO WZGÓRZA W JANOWIE LUBELSKIM
Rok szkolny 2015/2016
Komunikaty Dyrektora
- Szczegóły
- Kategoria: Strefa Rodzica
- Utworzono: wtorek, 13, listopad 2012 17:34
- Opublikowano: wtorek, 13, listopad 2012 17:34
- Super User
- Odsłony: 15130
Badanie ankietowe
Szanowni Państwo
Studenckie Koło Naukowe przy Klinice Pediatrii i Gastroenterologii Uniwersytetu Medycznego w Lublinie pod kierunkiem dr n. med. Pauliny Krawiec realizuje badania dotyczące „Wpływu ekspozycji na ekrany urządzeń elektronicznych na zachowania prozdrowotne w wieku rozwojowym”. Projekt ma charakter naukowy. Badanie ma na celu sprawdzenie wpływu czasu spędzonego przed ekranami urządzeń elektronicznych na parametry takie jak: masa ciała, wzrost, jakość i długość snu, aktywność fizyczna, nawyki żywieniowe. Badanie polega na anonimowym, dobrowolnym uzupełnieniu ankiety elektronicznej składającej się z krótkich, w większości, zamkniętych 45 pytań (czas wypełniania ankiety zajmie ok. 15 min.)
Link do ankiety:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfk_H5U8zKAeE8bIIEaED8F9aHXFFK6Jq9d476Ag6gr62XoXA/viewform?usp=sf_link
Zapraszam Rodziców do wzięcia udziału w badaniu.
Wiesława Dyjach
Dyrektor Szkoły
W dniach od 02-04 lutego 2021 odbędą się wywiadówki.
Z uwagi na trwające kształcenie na odległość spotkania odbędą się w formie zdalnej przy użyciu aplikacji Teams.
Harmonogram spotkań:
02.02.2021 – kl.I godz.16.00
03.02.2021 – kl.II godz.16.00
04.02.2021 – kl.III godz.16.00
Szczegółowe informacje otrzymają Państwo od wychowawców poprzez dziennik elektroniczny.
20 stycznia 2020r. (czwartek)
Zebrania Rodziców w salach lekcyjnych
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IB |
Luiza Jonak |
125 |
IC |
Józef Bańka |
220 |
ID |
Violetta Surtel |
306 |
IE |
Maria Karczmarska |
124 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IAp |
Magdalena Wójtowicz |
208 |
IBp |
Wiesława Siczek |
210 |
ICp |
Bożena Janus |
206 |
IDp |
Małgorzata Michalczyk |
107 |
IEp |
Małgorzata Krzysztoń-Żytko |
300 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Dorota Rachwalska-Kata |
207 |
IIB |
Alicja Głaz |
201 |
IID |
Beata Mrozowska |
312 |
IIE |
Waldemar Janus |
304 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IIIB |
Maria Krzosek |
103 |
IIIC |
Barbara Wieleba |
109 |
IIID |
Bożena Czapla |
301 |
IIIE |
Grzegorz Mazur |
302 |
19 grudnia 2019r. (czwartek)
Zebrania Rodziców w salach lekcyjnych
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Izabela Skrzypa |
102 |
IB |
Luiza Jonak |
125 |
IC |
Józef Bańka |
220 |
ID |
Violetta Surtel |
306 |
IE |
Maria Karczmarska |
124 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IAp |
Magdalena Wójtowicz |
208 |
IBp |
Wiesława Siczek |
210 |
ICp |
Bożena Janus |
206 |
IDp |
Małgorzata Michalczyk |
107 |
IEp |
nie odbędzie się |
|
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Dorota Rachwalska-Kata |
207 |
IIB |
Alicja Głaz |
201 |
IIC |
Agnieszka Wołoszyn |
219 |
IID |
Beata Mrozowska |
312 |
IIE |
Waldemar Janus |
304 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IIIB |
Maria Krzosek |
103 |
IIIC |
Barbara Wieleba |
109 |
IIID |
Bożena Czapla |
301 |
IIIE |
Grzegorz Mazur |
302 |
24 września 2019r. (wtorek)
Spotkania organizacyjne Rodziców w salach lekcyjnych
klasy I godzina 16.45 po spotkaniu z Dyrektorem
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Izabela Skrzypa |
102 |
IB |
Luiza Jonak |
125 |
IC |
Józef Bańka |
220 |
ID |
Violetta Surtell |
306 |
IE |
Maria Karczmarska |
124 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IAp |
Magdalena Wójtowicz |
208 |
IBp |
Wiesława Siczek |
210 |
ICp |
Bożena Janus |
206 |
IDp |
Małgorzata Michalczyk |
107 |
IEp |
Małgorzata Krzysztoń-Żytko |
300 |
Klasy II i III godzina 17.15 po spotkaniu z Dyrektorem
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Dorora Rachwalska-Kata |
207 |
IIB |
Alicja Głaz |
201 |
IIC |
Agnieszka Wołoszyn |
219 |
IID |
Beata Mrozowska |
312 |
IIE |
Waldemar Janus |
304 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IIIB |
Maria Krzosek |
103 |
IIIC |
Barbara Wieleba |
109 |
IIID |
Bożena Czapla |
301 |
IIIE |
Grzegorz Mazur |
302 |
Zebrania z Rodzicami uczniów klas I - III
23 stycznia 2019r. (środa) godzina 16.00
wykaz sal
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Dorora Rachwalska-Kata |
207 |
IB |
Alicja Głaz |
201 |
IC |
Agnieszka Wołoszyn |
219 |
IE |
Waldemar Janus |
304 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IIB |
Maria Krzosek |
103 |
IIC |
Barbara Wieleba |
210 |
IID |
Bożena Czapla |
102 |
IIE |
Grzegorz Mazur |
302 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Piotr Jakubiec |
122 |
IIIB |
Luiza Jonak |
300 |
IIIC |
Wiesława Siczek |
301 |
IIID |
Józef Bańka |
220 |
III E |
Elżbieta Krasowska |
307 |
Wywiadówki śródsemestralne uczniów klas I - III
14 listopada 2018r. (środa)
wykaz sal
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Dorora Rachwalska-Kata |
207 |
IB |
Alicja Głaz |
201 |
IC |
Agnieszka Wołoszyn |
219 |
ID |
Beata Mrozowska |
312 |
IE |
Waldemar Janus |
304 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IIB |
Maria Krzosek |
103 |
IIC |
Barbara Wieleba |
111 |
IID |
Bożena Czapla |
102 |
IIE |
Grzegorz Mazur |
302 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Piotr Jakubiec |
122 |
IIIB |
Włodzimierz Orzeł |
320 |
IIIC |
Wiesława Siczek |
301 |
IIID |
Józef Bańka |
220 |
III E |
Elżbieta Krasowska |
307 |
Spotkania organizacyjne Rodziców uczniów klas I - III
19 września 2018r. (środa)
wykaz sal
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Dorora Rachwalska-Kata |
207 |
IB |
Alicja Głaz |
201 |
IC |
Agnieszka Wołoszyn |
219 |
ID |
Beata Mrozowska |
312 |
IE |
Waldemar Janus |
304 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IIB |
Maria Krzosek |
103 |
IIC |
Barbara Wieleba |
111 |
IID |
Bożena Janus |
206 |
IIE |
Grzegorz Mazur |
302 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Piotr Jakubiec |
122 |
IIIB |
Włodzimierz Orzeł |
320 |
IIIC |
Wiesława Siczek |
301 |
IIID |
Józef Bańka |
220 |
Wywiadówki śródsemestralne uczniów klas I - III
odbędą się 10 kwietnia 2018 r. (wtorek)
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IB |
Maria Krzosek |
103 |
IC |
Barbara Wieleba |
202 |
ID |
Bożena Janus |
206 |
IE |
Grzegorz Mazur |
302 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Piotr Jakubiec |
122 |
IIB |
Włodzimierz Orzeł |
320 |
IIC |
Joanna Czaja |
210 |
IID |
Józef Bańka |
220 |
IIE |
Elżbieta Krasowska |
307 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Alicja Głaz |
201 |
IIIB |
Dorora Rachwalska-Kata |
207 |
IIIC |
Izabela Skrzypa |
102 |
IIID |
Robert Kaproń |
301 |
IIIE |
Małgorzata Krzysztoń-Żytko |
300 |
IIIF |
Violetta Surtel |
306 |
IIIG |
Cezary Nafalski |
109 |
ZEBRANIA RODZICÓW Z WYCHOWAWCAMI KLAS W DNIU 18 STYCZNIA 2018R.
wykaz sal:
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IB |
Maria Krzosek |
103 |
IC | Barbara Wieleba |
202 |
ID |
Bożena Janus |
206 |
IE |
Grzegorz Mazur |
302 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIB |
Włodzimierz Orzeł |
320 |
IIC |
Joanna Czaja |
210 |
IID |
Józef Bańka |
220 |
IIE |
Elżbieta Krasowska |
307 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Alicja Głaz |
201 |
IIIC |
Izabela Skrzypa |
102 |
IIID |
Robert Kaproń |
301 |
IIIE |
Małgorzata Krzysztoń-Żytko |
300 |
IIIF |
Violetta Surtel |
306 |
IIIG |
Cezary Nafalski |
109 |
Wywiadówki śródsemestralne uczniów klas I - III odbędą się 14 listopada 2017r. (wtorek)
godzina 16.00 - aula LO - spotkanie z Dyrektorem Szkoły
godzin 16.30 - spotkania z wychowawcami w klasach
wykaz sal:
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IB |
Maria Krzosek |
103 |
IC | Barbara Wieleba |
202 |
ID |
Bożena Janus |
206 |
IE |
Grzegorz Mazur |
302 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Piotr Jakubiec |
122 |
IIB |
Włodzimierz Orzeł |
320 |
IIC |
Joanna Czaja |
210 |
IID |
Józef Bańka |
220 |
IIE |
Elżbieta Krasowska |
307 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Alicja Głaz |
201 |
IIIB |
Dorota Rachwalska -Kata |
207 |
IIIC |
Izabela Skrzypa |
102 |
IIID |
Robert Kaproń |
301 |
IIIE |
Małgorzata Krzysztoń-Żytko |
300 |
IIIF |
Violetta Surtel |
306 |
IIIG |
Cezary Nafalski |
109 |
Spotkanie organizacyjne uczniów klas I - III odbędzie się 12 września 2017r. (wtorek)
godzina 16.00 - aula LO - spotkanie z Dyrektorem Szkoły
godzin 16.30 - spotkania z wychowawcami w klasach
wykaz sal:
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Marzena Hys-Mazur |
217 |
IB |
Maria Krzosek |
103 |
IC | Barbara Wieleba |
202 |
ID |
Bożena Janus |
206 |
IE |
Grzegorz Mazur |
107 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Piotr Jakubiec |
122 |
IIB |
Włodzimierz Orzeł |
320 |
IIC |
Joanna Czaja |
210 |
IID |
Józef Bańka |
220 |
IIE |
Elżbieta Krasowska |
307 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Alicja Głaz |
201 |
IIIB |
Dorota Rachwalska -Kata |
207 |
IIIC |
Izabela Skrzypa |
102 |
IIID |
Robert Kaproń |
301 |
IIIE |
Małgorzata Krzysztoń-Żytko |
300 |
IIIF |
Violetta Surtel |
306 |
IIIG |
Cezary Nafalski |
109 |
REFORMA OŚWIATY
Wywiadówki śródsemestralne organizujemy w dniu
04 kwietnia 2017r.(wtorek)
Program wywiadówek:
KLASY PIERWSZE I DRUGIE
1.1.Spotkanie w auli z dyrektorem szkoły oraz prelekcja dla rodziców – 16:30
a) powitanie i sprawy bieżące przekazane przez dyrektora szkoły p.Wieslawę Dyjach;
b) prelekcja Emisariusza Bezpiecznego Internetu p. Agnieszki Jarmuł na temat możliwości wykorzystania Internetu jako narzędzia rozwoju swojego dziecka. Omawiane będą również korzyści, jakie wynikają z jego używania oraz działania, jakie należy podjąć, aby nie spotkać się z niebezpieczeństwami.
1.2.Spotkanie z wychowawcami w klasach – 17:15
a) przekazanie informacji o ocenach i zachowaniu;
b) przekazanie rodzicom klas I informacji o rozszerzeniach w klasach II;
c) poinformowanie o przedsięwzięciach, które odbędą się w najbliższym czasie na terenie szkoły ( m.in. Konferencja naukowa, Tydzień Profilaktyki) .
KLASY TRZECIE
1.3.Spotkanie z wychowawcami w klasach – 16:00
a) przekazanie informacji o ocenach i zachowaniu;
b) podsumowanie współpracy wychowawcy z Rodzicami;
c) uwrażliwienie na procedury egzaminu maturalnego- wskazanie zakładki na stronie internetowej szkoły, gdzie każdy Rodzic może znaleźć harmonogramy i procedury;
d) poinformowanie o przedsięwzięciach, które odbędą się w najbliższym czasie na terenie szkoły ( m.in. Konferencja naukowa, Tydzień Profilaktyki)
Serdecznie zapraszamy Rodziców do udziału w spotkaniach.
Program wywiadówek semestralnych
Wywiadówki semestralne organizujemy w dniu
13 stycznia 2017r.(piątek)
Program wywiadówek:
KLASY PIERWSZE
1.1.Spotkanie w auli z dyrektorem szkoły – 16:00
a) informacja na temat wyników klasyfikacji półrocznej
b) informacja na temat ewaluacji wewnętrznej
c) osiągnięcia uczniów LO im. Bohaterów Porytowego Wzgórza
d) informacja skierowana do rodziców uczniów klas I o rozszerzeniach w klasach II
e) prośba o przekazanie 1% podatku na rzecz szkoły
f) prośba o wpłaty na Radę Rodziców.
1.2.Spotkanie z wychowawcami w klasach – 16:30
a) przekazanie informacji o ocenach i zachowaniu
b) przeprowadzenie wśród rodziców ankiety ewaluacyjnej
c) podsumowanie współpracy z rodzicami za I półrocze 2016/2017
d) podsumowanie realizacji klasowego programu wychowawczego
e) przekazanie zainteresowanym rodzicom uzasadnień ocen niedostatecznych oraz poinstruowanie ich o dalszym postępowaniu
f) przekazanie rodzicom klas I informacji o rozszerzeniach w klasach II
KLASY DRUGIE I TRZECIE
1.3.Spotkanie w auli z dyrektorem szkoły – 16:30
a) informacja na temat wyników klasyfikacji półrocznej
b) informacja na temat ewaluacji wewnętrznej
c) omówienie wyników matur próbnych
d) przypomnienie o terminie składania deklaracji maturalnych (do 7 lutego)
e) prośba o przekazanie 1% podatku na rzecz szkoły
f) prośba o wpłaty na Radę Rodziców
1.4.Spotkanie z wychowawcami w klasach – 17:00
a) przekazanie informacji o ocenach i zachowaniu
b) przekazanie wyników matur próbnych
c) przeprowadzenie wśród rodziców ankiety ewaluacyjnej
d) podsumowanie współpracy z rodzicami za I półrocze 2016/2017
e) podsumowanie realizacji klasowego programu wychowawczego
f) przekazanie zainteresowanym rodzicom uzasadnień ocen niedostatecznych oraz poinstruowanie ich o dalszym postępowaniu.
Spotkania z rodzicami |
|
Spotkanie informacyjne |
19 września 2016 r. godz. 16.00 |
Wywiadówka |
18 listopada 2016 r. godz. 16.30 |
Wywiadówka |
13 stycznia 2017 r. godz. 16.30 |
Wywiadówka |
7 kwietnia 2017 r. godz. 16.30 |
Wywiadówka |
2 czerwca 2017 r. godz. 16.30 |
SPOTKANIA Z WYCHOWAWCAMI GODZ.16.30
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IA |
Piotr Jakubiec |
122 |
IB |
Włodzimierz Orzeł |
320 |
IC |
Joanna Czaja |
210 |
ID |
Józef Bańka |
220 |
IE |
Elżbieta Krasowska |
307 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIA |
Alicja Głaz |
201 |
IIB |
Dorota Rachwalska -Kata |
207 |
IIC |
Izabela Skrzypa |
102 |
IID |
Robert Kaproń |
103 |
IIE |
Małgorzata Krzysztoń-Żytko |
300 |
IIF |
Violetta Surtel |
306 |
IIG |
Cezary Nafalski |
109 |
KLASA |
WYCHOWAWCA |
SALA |
IIIA |
Marzena Jakubiec |
110 |
IIIB |
Józef Wieleba |
312 |
IIIC |
Małgorzata Michalczyk |
219 |
IIIE |
Barbara Wieleba |
308 |
IIIF |
Magdalena Wójtowicz |
202 |
IIIG |
Bożena Czapla |
124 |
Więcej artykułów…
Prowadzenie:
Małgorzata Krzysztoń-Żytko